تجهیزات صنعتی

  • ۰
  • ۰

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت برق و مخابرات:

لوله کاروگیت الکتروتکنیکی تاسیسات برق جزو بخشی از خدمات شهری مورد نیاز است که باید به ساختمان منتقل شود.

برای تماس با فلش های برقی، کابل ها لازم است یک لوله کاروگیت الکتروتکنیکی -لوله کاروگیت برق- با قطر مورد نیاز اضافه کنید.. امکانات برای طیف وسیعی از دماهای عملیاتی حتی برای چنین طرح هایی مورد نیاز است.

مزایای لوله کاروگیت پی وی سی :

 تکنولوژی مکانیکی

 کیفیت بالا

 سهولت نصب

جهانی بودن ذخیره سازی

 موج کوچک

 پایداری در دمای پایین

 مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش viprominuvannya

بوم شناسی

 امکان وجود انواع لوله برای رشد غذا

مقاومت در برابر خوردگی

مدیران و تولید کنندگان انواع لوله ها در پی کاهش آسیب به یکپارچگی کابل هستند. بنابراین، از آنجایی که مواد خود خاموش شونده هستند، لوله های کاروگیت قابل احتراق نیستند و امکان اشتعال با یک لرزش کوتاه و انبساط به آتش از طریق لوله را می توان فعال کرد. کویل های الکتروتکنیکی با دست برداشته و حمل می شوند، برخی از آنها در اطراف محل های کوچک چرخانده می شوند. هنگام ریختن بتن باید از نوع خاصی از دوغاب استفاده شود. با کمال تعجب، حتی از چنین ساختارهایی نیز می توان برای برش مورد نیاز استفاده کرد. برای گذاشتن کابل لوله پی وی سی کاروگیت در هنگام باز و بسته شدن نصب تاسیسات برقی، توبتو روی دیوار، استل، پیدلوز استفاده می شود دمای نصب لوله کاروگیت پی وی سی از -5 درجه سانتیگراد تا + 60 درجه سانتیگراد، کار نصب برای دمای 90 درجه سانتیگراد مجاز است و محدوده دمای کاری با توجه به وضوح تغییر شکل از- 5 ° C تا + 60 ° C متغییر است. در طول روز، تغییر شکل لوله و چرخش محدوده دما حدودا -40 ° C - + 60 ° C می باشد. لوله های الکتروتکنیکی کاروگیت (TU 3464-001-42790588-99) برای نصب سیم ها و کابل های برق، تلفن و تلویزیون در نظر گرفته شده است. برای محافظت از کابل در برابر تجهیزات مکانیکی، برای محافظت از کابل از چرخش در زمان اتصال به کابل. این لوله از PVC غیر قابل اشتعال و HDPE از سری سبک و مهم با و بدون پروب تهیه شده است.

پروب تضمینی برای نصب آسان:

لوله را از پروب درون دیوار قرار دهید و هنگام نصب کابل، لازم است کابل را از کابل جدا کرده و کابل را از انتهای کشیده لوله بکشید. تغییرات زمان در نصب کابل به طور همزمان تغییر می کند. لوله ای از نوع مهم به گونه ای طراحی شده است که از قبل روی دیوار نصب شود و برای نصب سیمان یا ریختن آن در بتن در نظر گرفته شده است. برخلاف لوله های فلزی لوله کاروگیت در حمل، نصب و ذخیره سازی سبک و مفید است، زیرا دی الکتریک نیازی به اتصال به زمین یا خوردگی ندارد.

لوله های برق سفت و سخت برای گذاشتن سیم و کابل برق، تلفن و تلویزیون:

 برای محافظت از کابل در برابر تجهیزات مکانیکی، برای محافظت از کابل از چرخش در زمان اتصال به کابل از لوله کاروگیت استفاده می گردد.  لوله از پی وی سی نسوز سری سبک و مهم ساخته شده است. لوله ای از نوع مهم به گونه ای طراحی شده است که از قبل روی دیوار نصب شود و برای نصب سیمان یا ریختن آن در بتن در نظر گرفته شده است. کیفیت لوله جامد و لوله کاروگیت به این صورت است:

 الف) سبکی لوله و کابل کشی دلیل جدای از هم نیست بلکه زمان ویترات کابل کشی را تغییر می دهد.

ب) طیف گسترده ای از لوازم جانبی امکان نصب تاسیسات الکتریکی را می دهد، خواه تاشو باشند. ج) برای نصب عمومی، عایق هیدرولیکی ارائه نشده است. پارامترهای فنی اساسی این لوله با قطر 16، 20، 25، 32، 40، 50، 63 و تا 2 یا 3 متر می لرزد.

لوله کاروگیت فاضلابی پلی پروپیلن:

مواد:

 ماده اولیه برای تولید این محصول مواد PP اصلاح شده است. دیواره داخلی صاف و دیواره بیرونی موج حلقه منحصر به فرد را نشان می دهد و دیواره های داخلی و خارجی توخالی هستند.

مقاومت شیمیایی و مقاومت در برابر خوردگی:

مقاومت به خوردگی محیط های شیمیایی مختلف مانند اسید، قلیایی، نمک و ... خود یک ماده ضد خوردگی عالی است و در اثر مواد پوسیده در خاک خوردگی نخواهد داشت.

مقاومت در برابر ضربه:

دیواره لوله کاروگیت ساختار منحصر به فردی دارد، مقاومت در برابر ضربه و مقاومت هنوز در محیط 0 درجه سانتیگراد عالی است.

عمر طولانی مقاومت در برابر پیری:

 می تواند در برابر نور مستقیم خورشید در طول ذخیره سازی و ساخت و ساز مقاومت کند، استفاده از زمین با pH 1.5-1.4، استفاده در زیر 30 درجه سانتیگراد و عمر مفید بیش از 100 سال.

وزن سبک لوله کاروگیت:

حمل و نقل آسان، ساخت راحت و سریع، کاهش هزینه ها. اتصال راحت به سبب وزن سبک لوله کاروگیت میسر می گردد. حلقه آب بندی با یک سوکت، محکم ترکیب شده، راحت و سریع متصل می شود و همچنین می تواند به عنوان یک سیستم جوش کامل برای جلوگیری از نفوذ و جایگزینی ریشه درخت نصب شود.

زهکشی عالی:

دیواره داخلی صاف، اصطکاک کم، و نفوذپذیری آب قوی است. قطر کوچکتر را می توان به جای لوله بتنی با قطر بزرگتر استفاده کرد.

مقاومت در برابر ضربه:

انعطاف پذیری منحصر به فرد لوله های موجدار دو جداره پلی پروپیلن می تواند در برابر حرکت خاک مقاومت کند و در برابر نشست ناهموار خاک مقاومت کند.

مقرون به صرفه بودن و وزن سبک، که می تواند تا حد زیادی هزینه حمل و نقل و بلند کردن در هنگام نصب را کاهش دهد.

اثرات زیست محیطی لوله کاروگیت:

پلی پروپیلن یک ماده خام غیر سمی و سازگار با زمین است و می تواند به طور کامل بازیافت یا با استفاده از سوخت بازیافت شود.

لوله کاروگیت برای گرمایش از کف:

انجام کیفی کارهای ساختمانی در محل های بسته فقط به استفاده از مواد با تکنولوژی بالا در تمام مراحل نیاز دارد. استفاده از فن آوری های جدید در تولید قطعات امکان به دست آوردن موادی را فراهم می کند که نه تنها قوی، بلکه بادوام نیز باشد. حدود 20 سال پیش در نصب و تولید لوله های فاضلاب از یک نوع ماده چدنی استفاده می شد. همانطور که می دانید این نوع لوله ها به راحتی تحت فرآیندهای زنگ زدگی و خوردگی قرار می گیرد. این به طور قابل توجهی عمر لوله های فاضلاب را کاهش می دهد. بازار ساخت و ساز مدرن یک راه حل اساسی جدید برای این موضوع ارائه می دهد: لوله کاروگیت فاضلابی. با استفاده از آنها، مصرف کننده به طور کامل مشکلات موجود در شبکه و خطوط فاضلاب در خانه را فراموش می کند.

مزایای لوله کاروگیت:

استحکام - قدرت؛

دوام؛

سهولت نصب و نصب؛

قیمت پایین؛

عملکرد بالا؛

مقاومت در برابر آسیب؛

مقاومت در برابر تغییرات دما

تولید کنندگان پیشرو لوله کاروگیت در جهان:

لوله های فاضلاب کاروگیت کاربرد همه جانبه ای دارند. آنها برای مدت طولانی در بازار غرب استفاده شده اند، پس از آن در کشورهای آسیایی از قبیل ایران، چین و ... وارد شده اند. لول های کاروگیت پروسیس و پراگما جزو لوله های کاروگیت پیشرو در جهان غرب می باشد.

ویژگی های اصلی لوله کاروگیت کورسیس:

سطح لوله در خارج ، مواج است، دارای زبری و بی نظمی مشخص است. قسمت داخلی لوله های کاروگیت کورسیس کاملا صاف است. برای دستیابی به این نوع سطح لوله از روش خاصی در تولید یعنی اکستروژن استفاده می شود.

حوزه کاربرد لوله کاروگیت کورسیس: لوله های کاروگیت کورسیس برای نصب سیستم فاضلاب و سیستم زهکشی جریان های فاضلاب و تخلیه آب آشامیدنی استفاده می شود.

ماندگاری. لوله های کاروگیت می توانند فشار آب را تحت فشار 10 اتمسفر تحمل کنند.

سختی. تولید کننده لوله های 2 کلاس 4 و 8 را از نظر سفتی عرضه می کند.

امکان نصب لول های کاروگیت کورسیس در اعماق مختلف.

محافظت در برابر آسیب. برای محافظت در برابر آسیب های خارجی، سطح موجدار لوله با مواد سیاه پوشیده شده است. اشعه ماوراء بنفش را که بر روی آن می افتد خنثی می کند. سطح داخلی محصول از آلودگی محافظت می شود. برای این کار از یک لایه سفید مخصوص استفاده می شود.

طول. این شرکت لوله های کاروگیت را در دو طول استاندارد تولید می کند. آنها شامل 6 متر جهت و 12 متر خطی هستند. از دیگر مزایای لوله کاروگیت کورسیس عبارتند از:

سفتی کامل در هنگام نصب؛

درجه بالایی از قدرت؛

قابلیت اطمینان؛

مقاومت در برابر استرس مکانیکی؛

مقاومت در برابر حملات شیمیایی؛

مواد در معرض خوردگی نیست؛

وزن کم محصولات؛

امکان حمل و نقل در هر حجمی؛

سهولت فرآیند نصب؛

امکان استفاده با انواع دیگر لوله ها؛

محصولات را می توان در صورت لزوم خم و تغییر شکل داد.

عمر مفید بالا؛

قیمت مناسب لوله کاروگیت کورسی؛

لوله های کاروگیت "Korsis" را می توان در عمق 1 تا 15 متر نصب کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لوله کاروگیت شرکت پایپ گستر به وب سایت آن مراجعه نمایید.

  • ۰۱/۰۷/۱۰
  • pipe gostarrrrrr

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی